Je informatiebeheer organiseren, dat lijkt een zinloos werkje als je net start met je zaak. Eens je begint te groeien, dan merk je dat het allemaal zo simpel niet is en wou je dat je er vroeger aan was begonnen.
Er komt een medewerker bij, en nog één en nog, en voor je het weet verliezen je team en jijzelf heel wat tijd en energie aan het zoeken van informatie rond de betwisting van die ene factuur of de afspraken in dat andere dossier.
Een goede structuur in je informatie, zowel online als offline, verhoogt de vindbaarheid en vergemakkelijkt daarmee het werk binnen je bedrijf of bestuur. Naast tijd en energie kan het je ook heel wat geld besparen of opleveren, bijvoorbeeld als de bewijslast niet verloren is gegaan in de berg aan informatie.
Zit je voor zo’n berg en weet je niet hoe je er ooit nog overheen geraakt?
Geen nood. Tom is er om je te helpen met een goed informatiebeheersplan dat precies past bij jouw onderneming of bestuur. Hij gaat zelfs verder. Als een recordsmanager bekijkt hij mee welke dossiers er klaar zijn voor vernietiging en welke bewaartermijnen er zijn voor je personeelsdossiers, financiën, projectdossiers …
Wat mag je verwachten van een informatie- en archiefondersteuning en archiefbeheer. Wat is er allemaal mogelijk?